16.9.12

Piosenka prawdę Ci powie


Jakaś taka zabawa sobie krąży po blogach, no i w końcu ja, dzięki Anonimowej, zostałam 'trafiona' ;)


1. Czy weźmiesz ślub?

Już mi niosą suknie z welonem
już cyganie czekają z muzyką
koń do taktu zamiata ogonem
 Mendelsonem stukają kopyta


dwa plus jeden - windą do nieba

2. Jak będzie można określić historię Twojego życia?

a miało być tak pięknie
miało nie wiać w oczy nam
i ociekać szczęściem
miało być "sto lat! sto lat!"


happysad - wszystko jedno

3. Reakcja na wygraną w Totka

This could be
Para-para-paradise
Para-para-paradise
Para-para-paradise
Oh oh oh oh oh oh-oh-oh

4. Jak będą wyglądały Twoje studia wyższe?



Nie wiem, nie jestem pewien
Nie wiem, czy spotkamy się w niebie
Nie wiem,
Nie wiem, nie jestem pewien
Czy spotkamy się w niebie...


happysad - nie ma nieba

5. Piosenka na imprezę to...

Sábado na balada
A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar

Nossa, nossa...
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
ai ai, se eu te pego


michael telo - ai seu te pego

6. Jak zaczynasz dzień?

Nie dobijaj się
Nie otworzę Ci
Nie wyglądam dziś
przesadnie ładnie
Późno przyszedł sen
Przyszedł i był zły



hey - sic!

7. Jaki jest dla Ciebie partner idealny?

He was like frozen sky
In October night
Darkest cloud, endless storm
Raining from his heart
Coldest snow, deepest blue
Tearing down his will
October and April

the rasmus feat Anette Olzon - october and april


8. Jaką piosenkę zagrają na Twoim pogrzebie?

Posłuchaj! Jej może ostatnich słów...
Wypływających na zapadnięty brzuch
Czy słyszysz? Czy słyszysz to?
Taka niewinna...
Usta zmarznięte na kość
Ona jeszcze oddycha,
Jeszcze...
Ona jeszcze oddycha,
Jeszcze...
Pomóż jej! Pomóż jej wstać!
Pomóż jej! Pomóż jej wstać!


happysad - ojczyzna

9. Czy będziesz miała szczęśliwe życie?

Nasze życie będzie jak poemat
Trzeba tylko znaleźć dobry temat
Trzeba się odnaleźć w każdej chwili
Trzeba być
Tyle jeszcze drogi jest przed nami
Z tym że trasę wyznaczymy sami
Po co dalej w miejscu tkwić
Trzeba żyć


Szymon Wydra - życie jak poemat

10. Co uczyni cię szczęśliwym?

no ale kiedy mówisz do mnie słońce
traktuję to co nieco opacznie
ty jesteś jednym a ja drugim końcem
daleko nam do siebie strasznie


happysad - słońce

11. Ile będziesz miała dzieci?

Wszystko mógłbym Izie dać - tak jak Oli,
Ale one wcale nie chciały brać
Małgorzata - jeden grzech
Aż onieśmielała mnie
A Monika była okej


wilki - baśka

12. Przy jakiej piosence rozebrał/abyś się?

Rozłóż przede mną, księgę zaklęć i wróżb
Okutą w obwolutę twoich ramion i ud
I czaruj we mnie, na ołtarz duszę złóż
I w dusznym kącie, rzuć na mnie urok swój

happysad - mów mi dobrze


13. Co sądzi o Tobie Twoja mama?



Ale szum, ale tłum
Czarna noc, biały rum,
Złote stosy pomarańczy.
Dudni dom dana da
Jak zabawa to zaba...
I wariatka dzisiaj tańczy.


katarzyna groniec - wariatka tańczy

A ja nominuję do dalszej zabawy Chomikową_ , Zatrzymaną i Linshi ;)) Udanej zabawy! Odnośnie tego mojego, to wyszłam z założenia że oszczędze was z moją happysadową manią choć i tak przemycilam kilka utworów, których nie mogło zabraknąć! 

4 comments:

  1. boże, zostałam klepnięta... matko... może keidyś, przy okazji zagram. :)

    ReplyDelete
  2. happysadowo ;D chyba wiele tych utworów sama bym użyła ;p

    ReplyDelete
  3. O boże, zostałam klepnięta :D

    ReplyDelete
  4. widzę, że kochasz happysad ;) piękny blog!

    ReplyDelete